Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
maxisteriumusical
18 mai 2007

La cocina del fumao.

¿que tal collacios?

dende güei entama la saga "la cocina del fumao".

na seición del blog "creatividá na clas" teneis una imaxe de una cámara de vidiu onde tan guardaes delles creaciones propies de maxisteriu musical. ehí podeis atopar ente otres coses "el bocadiellu xuan" "el rap de caperucita"... y los dos primeros episodios de la saga "la cocina del fumao". (estos dos capitulo podeis velos direutamente pinchando abaxu)

si vos presta y quereis más, sólo teneis que convidar a los vuesos colegas a que los vean y faigan comentarios.

una vez que se faigan 20 comentarios, asoleyaremos el siguiente capítulu de la saga.

que vos preste


La cocina del fumao episodiu 1
Uploaded by fulhano


La cocina del fumao episodio 2
Uploaded by fulhano

Publicité
Commentaires
A
Güelito, nun sé qué voi facer...<br /> <br /> nun tengo claro si secuestrate y llevate pa la mio facultá, o si faceme maestrona ;)<br /> <br /> ¿? lo que sé ye que la xente con iniciativa anda escoso y perquí pémeque hai bayura d'ello<br /> <br /> y dexa de facer chantaxe a los nietos, que los güelos tais pa consentir (qué cuentu ye esi de que tien qu'haber 20 comentaires... ai güeli, tas poniéndote malu del riego, menos mal que yá vieno güelita!) <br /> <br /> Y pa los cocinitas, dexaivos d'aprendenos a cocinar y entamai una fartura (mmmmmmmmmmmmm, tranchetes con aceitunes, mmmmmmmmm, q bono!mmmmmmmmmmmmm)<br /> <br /> un besu
X
Me habéis resuelto mi problemón de ¿qué pongo esta noche para cenar? Un millón de gracias ;-)))<br /> Xuanín
X
Me habéis resuelto mi problemón de ¿qué pongo esta noche para cenar? Un millón de gracias ;-)))<br /> Xuanín
X
Estoy de acuerdo, programas como estos hacen faltan en la tele. Bravo<br /> ;-)))
M
muy guapos los dos primeros episodios de la saga, pero tengo invitaos a cenar esti fin de semana y non se que cocinar.<br /> ¿hay alguna receta más a parte del entrante del episodiu 2?
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Publicité